Attans bilder!

Det är verkligen ingen höjdare att blogga när man inte kan lägga in bilder. Visst skulel jag kunna hämta bilder från nätet, men då borde det också relatera till sånt jag skriver om, annars kan det verka lite konstigt eller sinnessjukt. För om jag skriver ett inlägg om Devin språk eller Vingas smile kan det se lite dumt ut om jag lägger in en bild på t ex tapet eller en vråltuff cykel.. Hmmm... Jag kasnke helt sonika får ta att skriva om cyklar istället, eller om tapeter som jag inte ens använder. För mig är det färg som gäller, mest för att det går att göra så mycket mer kul med färg än tapeter. En tapet är bara en tapet, det blir lite platt på något sätt. Nog om detta.

Dagen är slapp. Vaknade 8 och fick nästan panik över att jag sovit så länge!! Sovmorgnar i detta hus brukar innebära att vi väcker den sovande föräldern mellan 6.30-7. Då är "uppe-föräldern" redan less på att vara ensam vuxen och dessutom blir den sovande som en zombie vid längre sovning. Men i morse stod alltså klockan på 8 när Magnus och barnen väckte mig med "upp med alla ungar i sängen-metoden". Mysigt!

Barnen sover nu och Magnus är ute och åker skoter och tar upp gädd-saxar. Hoppas bara han inte luktar när han kommer hem!! Jag glömde ge honom förbud mot fisk-känning, likaväl som det är kaviar-förbud om vi ska vara nära varandra senare. FInns det vidrigare än kaviar??? Ryser vid blotta tanken på att smaka kiss i munnen.

Som ni märker så har jag inget att skriva om som vanligt så jag tar nog och lägger ner det här projektet. Istället ska jag ta mig ett par nävar godis och slänga upp benen på vardagsrumsbordet (redan gjort nu) och titta på min käraste Björn Gustavsson på youtube!

Kolla ni med vet jag!

http://www.youtube.com/watch?v=9HIVs86CsPU

http://www.youtube.com/watch?v=eMEtub6wJB0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0