Bloggdesign

Hur många erbjudanden jag har fått om bloggdesign kan jag inte ens räkna längre. Och hur många gånger jag skitit i dessa erbjudanden kan jag inte heller räkna. Visst skulle det vara skitkul att ha en snygg hemsida, men vem skulle hinna göra den till mig då?
Jag hinner inte direkt under de 5 minuter här och 10 minuter där som jag har tid att snabbkolla datorn, det är ett faktum.

Och sen är det bara så att hur snygg sidan är är så blir mitt liv inte annorlunda, så alltså blir innehållet i bloggen detsamma. Samma skit som står eller samma söta bilder på barnen som visas. Alltså kommer min design inte att fixas förrän jag har tiden att verkligen fixa det på allvar. Punkt.

Idag har barnen åkt 4-hjuling för fulla muggar och det är så pass roligt att det blir gnål och tandagnissel för den vars tur det inte är, eller när det blir avbrott för mat och dylikt. Inget gott som inte har nåt ont med sig alltså... Nu är det slut på gnålet iaf, för nu sover dom (hoppas jag) i varsin vagn ute på gården. Får se bara hur länge VInga behagar att sova, inte blir det mycket iaf kan jag tänka mig. Hon har en inbördes tävlan som går ut på att sova så lite som möjligt, under så lång tid som möjligt!

I eftermiddag ska vi hämta barnens lilllkusin (4,5 år) på dagis och ta hem honom hit så att han och Devin får leka. Efter middagen skjutsar vi honom till Ånäset och därmed har vi fördrivit jättemycket tid med nåt som barnen tycker är jättekul =)
Det är inte direkt så att det kryllar av barn kring Devin nu, men snart börjar han på dagis igen och då blir det annat såklart =)

Nu måste jag byta snus och sen ska jag göra ett ryck med något som håller mig vaken. Synd bara att allt redan är städat och fixat... (Ändå somnade jag om emllan 7-9 imorse så jag borde vara pigg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0