Dessa nappar!

Devin har ca 40 nappar i dagsläget och det finns olika favoriter för olika dagar. Lika som med bilarna så är det så viktigt med just vilken som duger för stunden. Idag köpte han själv en ny napp eftersmo han hittade en med en giraff på, lika som hans gose-raffar, så nu när han skulle lägga sig ville han ha "raffenappen". Såklart var den borta, emn eftersom jag vet hur viktigt det brukar vara att det blir rätt så letade jag överallt! Över, under, bakom, inne ute och i bilen, men ingenstans hittade jag den. Tänkte att det skulle bli en kämpig kväll i sorgens tecken men var ändå tvungen att berätta att jag inte kunde hitta den... "Nähä, då får jag ta en annan napp", sa han bara! Va??
Då hade jag letat i onödan alltså! Kunde han inte blivit LITE ledsen iaf? =D
Jaja, skönt att det gick problemfritt.

Idag sa han också "Du....du mamma....du min bästa vän!" *Smälter!*

En sak jag funderat över ett tag är varför människor väljer att läsa ens blogg....? Jag för min del läser en del bloggar, men de har ju ofta nåt att skriva om också, inte som en annan som bara trycker frenetiskt på tangenterna och hoppas på att bokstäverna ska bilda några slags ord. Inget av allmän-intresse alltså... Jag använder det här som en öppen dagbok som jag kan ha kvar senare när barnen blir större och när jag tapat minnet, inte för att locka eller hålla kvar andra. Visst är det skitkul att många läser, men jag förstår bara inte vad som intresserar andra än familj och nära vänner....?
Idag t ex. 66 unika läsare och 119 sidvisningar. SÅ många vänner och familjemedlemmar har inte jag, jag lovar!

Fortsätt gärna att läsa men jag tänker inte tvinga er att kommentera som många vill, eftersom jag är så dålig på att göra det själv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0