Döfött

Ikväll verkar det vara döfött att lyckas med någonting. Jag har inte fått till Powerpoint eller nåt annat Office-program. Fel produktnyckel sägs det vara, men det stämmer ändå inte. Vi har inte haft problem förrän nu idag!
Magnus laddade hem ny nyckel, men det funkar inte ändå, så vad är felet???

Anledningen till att jag vill ha Powerpoint är för att jag ska fixa lite till den nya bloggen som jag tänkte flytta till. ENklare och smidigare ställe, men som jag inte vill starta innan allt är klart = aldrig som det verkar nu...

Ja okej, det kanske är det enda som inte lyckats ikväll, så det kasnke inte är så illa ändå. Men å andra sidan så är det det enda jag försökt emd också, så man kan ändå säga att 100% av mina försök har misslyckats och då är det ändå mycket!

Båda små söta sover, besöket har åkt hem så nu täntke jag attack-mysa på min man, innan det är dags för nästa larm!

På återseende när det är färdigmyst här hemma, så risken finns att jag inte dyker upp nåt mer =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0