Inte min morgon... :-(

Nu är klockan 6. I vanliga fall så är kl 6 på morgonen inte så himla illa, det är mer som en vanlig tid när vi myser i soffan och är lagomt pigga att påbörja dagen.

Inte idag.

Jag har sagt det förr och jag säger det igen. Det är en jäkla tur att hon är så söt! Vinga alltså...
Antingen så har jag vänt sängen åt fel håll, eller så har jag rätt som inte alls tror på sånt flummeri, men sovit bättre har hon då inte gjort! Det är inte så att hon tappar nappen och inte hittar den, utan hon är riktigt gråt-ledsen ca 10-15 gånger per natt. Drömmar borde det kanske handla om, men vad? Och hur tar jag bort dem?

Jag vet inte hur många gånger i natt som jag borde haft ett litet fickfoto av henne att titta på. Skulle jag haft ett sånt att dra upp och glo på varje gång jag gick in till hennes rum så skulle det varit enklare att hålla humöret uppe. Kanske ska skaffa ett sånt till nästa natt....?
Iofs har Magnus sagt att han ska kliva upp på morgonen om jag är uppe på natten, men han måste ju också få sova ut nån gång. Det gör han nu, men som det känns så kommer jag snart byta med honom ändå.
Vid det här laget = efter välling, nya blöjor och en kaffekopp i handen så brukar jag vara i full lek, men inte idag. Nu är det Pippi Långstrump som får agera mamma och vilken slags förebild är hon?

Slutgnällt nu då. Mer kaffe åt folket...

Kommentarer
Postat av: macknow

Kan det vara så att Vinga och Kelly kommit överens om att jävlas med oss nu?

2008-08-06 @ 12:15:25
URL: http://macknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0