Nu är det kväller...

Lördag eftermiddag i mitt förra liv. Lördag kväll i mitt nuvarande liv.

Grabbarna är ute med morbror Frank och fixar med bilen medan jag håller på och ska lägga Vinga. Skulle rpecis till att göra välling när hon började leka igen, så då får hon leka sig less först =)

Jag blir snart galen på att jag varken får till Words, Publisher eller Powerpoint på datorn. Det vill itne funka alls utan låser sig bara! Och jag har dessutom kissat och druckit massor idag, men inte mår jag bättre för det. Är det likadant imorgon och i övermorgon så erkänner jag mig själv som lite krasslig eller nåt. Kanske till och med sjuk? Hemska tanke!!

Hoppas det blir en kväll utan larm så vi kan få mysa lite, jag och M. Inte som igår när ALLT kaosade samtidigt... En helt annan historia, orkar itne ta den nu...

Ses senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0