Omänskliga läten

"Varför låter du så för?", frågade Devin mig imorse när jag vaknade. Jag hade ingen röst alls där mitt emellan falsetten och basen, och lät såklart helskum. Jag måste nog snart erkänna för mig själv och min familj att jag börjar bli sjuk på riktigt, men jag är inte redo för det än. Det är ju alltid jag som är den friska bland alla veka människor! Jag är inte den som blir förkyld eller får ont i huvudet, jag är en pigg och frisk mamma som alltid har jackpot på energi!

Men ja, jag vet inte... Rösten sviker, halsen känns som sandpapper, huvudet dunkar, hostan går inte att dölja längre och det känns som att jag svävar en deci över marken när jag går. Det skulle ju kunna bero på att jag druckit dåligt idag eller att jag skulle behöva kissa, för jag är inte sjuk!!

Orkar faktiskt inte skriva nåt nu, men kommer säkert tillbaka med ångan på topp när jag kissat och druckit =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0