Så klockrent tyg!!

Har tyvärr ingen bild på det, men det kommer när tyget är hemma =)

Vi var på Flatmo idag och letade efetr ett fint tyg att ha istälelt för skåpluckor på köksön. HIttade 2stycken som jag velade mellan, båda lika ok och båda var i vitt, svart och rött. Precis när jag skulle hämta expediten i hopp om att kunna bestämma mig när hon ävl var där så SÅG JAG TYGET!!

Vit botten, svarta konturer av Monroe, Presley, Dean m fl och med röda läppar på dem. SÅ jävla snyggt!!!!
Så nu skulle dom sy klart det åt mig och ringa sen, men vet inte än när det blir... Hoppas att det blir så fint som jag tänkt mig att det kommer bli. Stilrent, snyggt och lite speciellt sådär =)

Barnen sover och efter det får vi celebert besök från deras kompisar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0