Smultronbarn, myrsmärta och syskonmys =)

Vi var ute med barnen och plockade lite smultron. Kvalité av bästa slag både på smultronen och tiden tillsammans. Underbara goa ungar!!

Däremot så blev vi inte så långvariga som vi velat. Rätt som det var, från ingenstans, fick jag sån jäkla brännande känsla på benet! Det kändes först som brännässle-ont, men det blev mer och mer svidande och brännande och tillslut stod jag inte ut. När vi kom hem var jag alldeles kallsvettig och hade ont från knäet och ner till foten, visste inte vart jag skulle ta vägen alls. Jag låg i soffan med en kallvattnad handduk runt benet och rätt som det var så stack det till, och tro inte på fan att det var en myrjävel!! Ljusbrun knepig sak...
Vet inte om jag är allergisk eller nåt för jag fick stygga utslag och tillslut värkte det i hela benet och det kändes som jag hade kramp. Fortfarande, efter några timmar, så har jag svinont. Det svider inte längre, men gör ont i hela benet och krampkänslan är kvar. Vad  var det för myror???

För att återgå till något trevligare så lägger jag inte bilder på mina små smultronbarn =)










Så här söta var barnen innan de äntligen fick lägga sig och sova middag =)


Liiiite trötta bara ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0