Tjoho!!

Jag lever och finns här, men under den här helgen har jag haft så lite tid att skriva bara... Har vaknat vid 9 på morgonen (efter nätter med ca 20 prommisar till grannrummet där Vinga bökat) och då har det redan varit full fart och vi har varit på väg mot nåt skoj =)

Imorse var barnen och Magnus ute och lekte när jag vaknade, så det var bara att klä sig och joina dom. Har lekt på dagisgården och åkt 4-hjuling, ska äta lunch nu och sen röja i ladan, så vi får se hur det blir med blogging idag =)

Ska iaf vara duktig och lägga in lite bilder senare, det har varit lite dött på den fronten ett tag... Sen kommer jag nog flytta till den nya bloggen även fast jag itne fått till den som den ska vara. Just nu är det bara tråk-trist som denna, men det får duga så länge. Som sagt så ändras inte innehållet bara för att bakgrunden är finare, men hela konceptet verkar smidigare på den andra... Kommer tillbaka med den nya ikväll, så får det bli som det blir=)

Mat väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0