Ville bara stanna hemma idag...

....med mitt onda ben, men så är vällingen slut!! Måste alltså ut på affären ändå, men jag kan lova att jag tar bilen ända till de sista metrarna!

Vinga som var så trött innan hon la sig, vaknade efter 15 minuter och ska INTE sova mer. Tog upp henne och gav henne lite välling i hopp om att hon skulle blir tröttare, men nu ligger hon i vagnen och håller låda. Sover hon inte mer så kommer hon vara "mindre rolig" resten av dagen, så nu tänker jag tjura på en stund. Jobbigt bara att lyssna på hennes fina sound. Skratt, bus, skrik och gråt, skratt, tjo, tjim och gråt.... Ja,ungefär så...

Fast i ärlighetens namn så ger jag nog upp nu. Det är ändå ingen idé när hon har en vilja av stål och allt järnskrot i världen! Bah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0